czwartek, 27 listopada 2014

Rozdział II

W poprzednim rozdziale...

Nowy rok w Beacon Hills zaczyna się!
- Masz gościa.- uśmiechnął się do mnie.
- Masz ochotę gdzieś ze mną wyjść?- zapytałem niepewnie, wiedziałem jak to jest. Kidy traci się kogoś bliskiego, ból zostaje z nami już na zawsze.
Wsiadłem do jeep'a razem z Miguel'em i pojechaliśmy na imprezę.
 Do góry było pusto, usłyszałem głos Miguela, podeszłem bliżej. Zauważyłem uchylone drzwi do pokoju Lydii.
Lydia nakręciła swoje włosy na palec. Tak jak robi to zawsze kiedy zaczyna z kimś flirtować.
Spojrzałem na dziewczynę, która stała przed Miguelem lekko się uśmiechając...



ROZDZIAŁ II
Stałem tam wpatrując się ciemnowłosą dziewczynę, która od zawsze była dla mnie... po prostu jako ktoś kogo znam. Cora uśmiechała się lekko, stojąc z założonymi rękami. Zdziwiłem się jej pobytem tutaj, wolała spędzać go raczej z Dereki'em w jego mieszkaniu. Jej włosy jak zwykle były rozpuszczone, ubrana w biały top z jakimś napisem, ciemne jeansy i półbuty spoglądała raz na mnie, raz na dom Lydii. 
- Co ty tutaj robisz?- powiedziałem chwytając się za głowę. Kiedy stałem obok niej znów przypomniało mi się, dlaczego właśnie tu jestem. Miguel, Lydia...najgorsza była świadomość o tym, że mój własny kuzyn, który wiedział o tym co czuję do Lydii zaczął z nią flirtować już przy pierwszej lepszej okazji. 
- Będę chodzić do szkoły.- Coraz uśmiechnęła się.- coś się stało? Jesteś strasznie blady- spojrzała na mnie ze zdziwioną miną. Coraz była dosyć miłą dziewczyną, ale czasem zbyt dużo cech łączyło ją z Derekiem, którego ja nigdy nie mogłem zrozumieć. Jego dziwne poczucie humoru, którego właściwie nie miał, poważna mina i bardzo dorosłe zachowanie sprawiało, że nie miałem o czym z nim rozmawiać. 
- Nic...takiego.- odpowiedziałem kłamiąc.
- Pamiętasz, że potrafię wyczuć puls innych osób?- zapytała mnie z lekką pogardą Cora. Nie odpowiedziałem i poszedłem w stronę  mojego jeep'a. Otworzyłem go i wsiadłem do środka. Ku mojemu zdziwieniu Cora usiadła z drugiej strony. Spojrzałem na nią oczekując jakiejś sensownej odpowiedzi. 
- Odwieziesz mnie do domu? Ta impreza...jest dość nudna- stwierdziła. Przytaknąłem i ruszyłem w stronę domu Derek'a. Pierwsze minuty były dosyć krępujące. Coraz nie odezwała się do mnie ani słowem, ja do niej też nie. W końcu dotarliśmy na miejsce, Coraz wysiadła i poszła do swojego domu. Jednak zauważyłem, że nie może otworzyć wielkich drzwi. To dziwne, czyżby Derek'a nie było w środku? Ani Petera? Nikogo kto mógłby jej otworzyć. Wróciła sporotem do mnie. Po raz kolejny wsiadła do samochodu i uśmiechnęła się.
- Pojedziemy do mnie- powiedziałem i wyjechałem z podjazdu. Całkiem szybko dotarliśmy na miejsce, Cora dopytywała się mnie gdzie może podziewać się Derek. Dotarliśmy już do mojego domu, w kuchni na szafce zauważyłem jakieś papiery, dotyczace popełnieniu 2 morderstw w bardzo podobny sposób. Cora podeszła do mnie i spojrzała na zdjęcia. Ciała miały ślady pazurów wbitych obok szyi. Obydwa wyglądały bardzo podbnie. Razem z dziewczyną poszedłem do mojego pokoju, Cora przysiadła na łóżku.
- Co to? - spojrzała na ścianę
- Moja mała ściana niewyjaśnionych zagadek.- spojrzałem na nią, odpowiadając.- co myślisz o tych morderstwach... prawdopodbnie wilkołaki brały w tym udział.- powiedziałem. Coraz przez chwilę się zastanawiała.
- Albo inne stworzenie z pazurami- odpowiedziała z zamyśleniem. Miała rację, Jackson był jaszczurką, Kate ciotka Allison była też dosyć dziwnym stworzeniem, Malia jest kojotołakiem więc wszystko było możliwe. Jeszcze rok szkolny się dobrze ni zaczął, a my już mamy doczynienia z różnymi nadprzyrodzonymi mocami.
- Stiles!- z dołu odezwał się mój tata. - Przyszliście już do domu?- zapytał szeryf Stilliński. Na śmierć zapomniałem o moim kuzynie, zostawiłem go w domu u Lydii bez samochodu, którym mógł wrócić.
- Wiesz...nie do końca.- odpowiedziałem. Po chwili musiałem zarwacać po swojego kuzyna. Pojechałem jeszcze z Corą zobaczyć czy Derek jest już w domu. Tym razem poszedłem do drzwi z dziewczyną. Po długim oczekiwaniu pod nimi nikt nie wyszedł. Zauważyłem, że brunetka coraz bardziej się niepokoi. Z całej siły uderzyłem barkiem o drewniane wejście, jednak ani drgnęły. Coraz zrobiło to o wiele prościej, wyciągnęła jeden pazur i przekręciła nim otwór od klucza.
- Nie mogłaś tego zrobić szybciej- powiedziałem z obolałym ramieniem wchodząc do pomieszczenia. Było tu strasznie cicho, nikogo nie było w środku. Żadnych śladów, że ktoś wogóle tutaj dzisiaj był.
Odwróciłem się i zauważyłem na oknie dziwny ślad, przypominający kilka kresek łączących się ze sobą w gwiazdę.
- Co to oznacza?- zapytałem. Cora odwróciła się i spojrzała na okno.
- Derek potrzebuje pomocy.- powiedziała Cora, była teraz bardzo niespokojna. Zaczęła nerwowo chodzić w kółko. Szybko wybrałem numer do Scott'a, po chwili Aplpha odebrał.
- Słuchaj...Derek zaginął.- powiedziałem, Scott przez chwilę się nie odzdzywał.
- Co? Skąd wiesz?- dopytywał Scott.
- Przyjedź do domu Derek'a. Zabierz ze sobą Miguela- powiedziałem po czym się rozłączyłem. Czekałem chwilę na Alphę, wpatrując się na dziwny znak na oknie. Wyszukanie w internecie niczego mi nie dało, gdyż byłoby to chyba zbyt proste. Inni zastanawiali się gdzie jest Derek, natomiast ja... zastanawiałem się kto narysował dziwny symbol. Derek? Raczej nie miałby czasu, kiedy byłby porywany. Czyżby to kolejna pułapka, w którą oczywiście damy się wciągnąć? Pamiętam jak Cora powiedziała nam, że tylko odnajdujemy martwe ciała, może to dlatego że skupiamy się na domyśleniach a nie faktach? Dziewczyna była roztrzęsiona, bardzo dbała o swojego brata, którego już kiedyś straciła. Podeszłem do niej i złapałem ją za ręcę, spojrzała mi prosto w oczy i trochę się uspokoiła. Staliśmy tak jeszcze przez chwilę, aż wreszcie usłyszeliśmy że ktoś nadchodzi. W drzwiach stanął Scott, onok niego Miguel a zza ich pleców wyłoniła się...Lydia?Co ona tutaj robi? Nie mówiłem Scott'owi żeby ją przyoprowadził...
- Cora i ja możemy pojechać go szukać.- stwierdził Scott.- tylko gdzie zacząć?- dodał zaraz niepewnie.
- Możemy go wytropić- westchnęła Cora sięgając po kurtkę Derek'a, którą zostawił na krześle. Miguel spoglądał na nich dziwnie nie rozumiejąc o co chodzi.
- Macie psy myśliwskie?- zapytał.
- Em..tak.- uśmiechnął się Scott.- Stiles ty i Lydia musicie spróbować no wiesz, rzeczy, które potrafi Lydia- powiedział ściszonym głosem po czym razem z Corą wyszli na zewnątrz. Zastanawiałem się jak zmusić Lydie by użyła swoich mocy, i co miałem zrobić z Miguelem, który cały czas wpatrywał mi się w ręce. Zauważyłem na półce książkę pt. "Symbole i znaki", sięgnąłem po nią i przewróciłem pare stron.Lydia stanęła obok mnie wpatrując się w książkę, nagle zauważyłem symbol z okna. Przeczytałem szybko treść obok obrazka i spojrzałem na
 dziewczynę.
- Derek nie tylko jest w niebezpieczeństwie...
chcą go zabić- powiedziałem wpatrując się w zielone oczy Lydii.






_______________________________________________________
No to koniec rozdziału! Jak zwykle musiałam wypalić z ciekawą końcówką :D
Ale lubię przetrzymywać was w niepewności i niewiedzy.
Rozdział ogólnie, według mnie wydaję się być trochę nudny.
Niektóre sceny są dosyć nieciekawe, jak myślicie co połączy
Stiles'a i Corę?
Przygotowałam też taki ziwastun moich opowiadań, tak wiem wiem że trochę późno :3

9 komentarzy:

  1. Przeczytałam zaraz, jak dodałaś, ale człowiek taki zarobiony, własne opowiadanie pisze, idzie mu jak krew z nosa, że ogółem nie ma czasu na nic ;-;
    Czyli jednak zgadłam, że to będzie Cora :D Całkiem ją lubiłam, chociaż zawsze wydawała mi się jakaś taka mdła .-. Mam nadzieję, że trochę podkoloryzujesz ją w swoim opowiadaniu ;)
    Nie mam pojęcia czemu, ale kiedy Stiles przypomniał sobie, że zapomniał o Miguelu, odłożyłam komputer na bok i leżałam, śmiejąc się z twarzą w poduszce xD
    No i Derek. Rly? Znowu? xD Pamiętam, jak "umarł" w pierwszym sezonie, potem w trzecim, a no i jeszcze w czwartym xD Koleś nie ma farta, haha xD
    Ah, i te miłosne trójkąty ;D Bo kto ich nie kocha ;D Jestem ciekawa jak załatwisz LydiaxStilesxCora i MiguelxLydiaxStiles :D
    A, i w przypomnieniu z poprzedniego rozdziału jest "stała przed Miguelem" a było "stała przede mną" ;)
    Oczywiście czekam z niecierpliwością na następny rozdział i oby pojawił się szybko, chociaż chciałabym, aby tym razem był dłuższy ;) Życzę weny i pozdrawiam <3

    ~ Arawis z keep-ya-far.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadłaś ^_^
      Cieszę się, że cię rozśmieszyłam xd Niestety nie powiem za dużo szczegółów co do następnego opowiadania, ale mogę zapewnić, że będzie mała kłótnia pomiędzy Stiles'em i Miguelem :D
      Dzięki za komentarz, czekam też na twoje opowiadanie!

      Usuń
  2. Ciekawy rozdział, w sumie to bardzo polubiłam Corę. W połączeniu ze Stiles'em może to być coś ciekawego zresztą ;)
    Podoba mi się też zwiastun, czekam na więcej Stydi. Jakieś romantyczne coś by się przydało zresztą. Można też wychwycić parę błędów, ale opowiadanie całkiem fajne!
    Czekam na następne :*
    ~ Podwodna Nimfa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziwastun jakiś taki rozmazany wyszedł. Może dlatego, że robiłam sama xd Stydia będzie na później. Ja tam wolę najlepsze na koniec zostawić xd

      Usuń
  3. Genialne opowiadanie *.* Lubię takie rzeczy choć teen wolf niezbyt mi przypadł do gustu. .
    Przepraszam, że komentuję dopiero teraz. ..
    Napisalabym więcej ale niestety historia mnie goni ; 33
    Czekam na ciąg dalszy (:
    Życzę weny i pozdrawiam; **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teen wolf, nie rozumiem jak ktoś może tego nie lubić? xd Najlepszy serial!
      Dziękuję, również życzę tego samego :*

      Usuń
    2. Cóż, Teen Wolf można znienawidzić. Serio ;] Ja znienawidziłam, ale sezonów II i III nigdy wychwalać nie przestanę :D

      Usuń
  4. Cześć! Wybacz, że dopiero teraz i tak krótko, ale mam chwileczkę, aby skomentować wszystko co zaległe i dodać jeszcze rozdział u siebie, więc totalny armagedon.
    Powiem szybko i bardzo w skrócie:
    Uwielbiam Miguela, po prostu beka ;D Uwielbiam też to, że masz taki lekki styl pisania i na prawdę nie trzeba piętnaście razy przemyśleć tego, co się właśnie przeczytało.
    Raz.
    Cora i Stiles. Zawsze widziałam w tym jakiś szip. Żałowałam, że Cora nie pojawiła się w późniejszych odcinkach TW, ponieważ myślę, że ona i Stiles byliby lepszym połączeniem niż Stilinski i Malia.
    Fe, Malia.
    O Stydię nawet nie śmiałam prosić.
    Dwa.
    Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału, ale nie obiecuję, że skomentuję, bądź skomentuję po terminie.
    Trzy.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, bo do godziny powinnam dodać nowy rozdział. Szczerze dziękuję też za komentarz, potrzebuję teraz motywacji, gdy czasu braknie.
    Cztery.
    xx
    Nogitsune z darkness-of-the-soul
    I pięć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw...dziękuję ^_^
      Już idę sprawdzić do ciebie czy jest xd
      Ah ten Miguel :D

      Usuń

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony